Värmeskydd


Måste också tipsa om detta värmeskyddet.
Jag köpte det för 50 kr och hittade det på Kicks.

Resultat: Glansigt, mjukt och det luktar jättegott! Skyddar också mycket bra mot tex. plattång eller fön.
Jag hittade det för en månad sen ungefär, andvänt det varje dag sen dess och har bara tagit slut på kanske "en cm" . Det räcker alltså väldigt länge.
Sprayet går att spraya på både blött och torrt hår, så du kan skydda håret när du ska föna det också.
Just sprayet på bilden är för rakt hår, och det har jag. Men det finns också för lockigt.
Vet inte om det är för dom som har lockigt hår eller om man ska locka det , haha.

Ett riktigt bra tips som jag verkligen rekomenderar för er andvänder tex. plattång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter skit bra, plattar och lockar mitthår varje dagmen använder inget skydd.så jävla dumt,

2009-09-10 @ 10:17:36
URL: http://colaburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0