Nellie tvingade ut mig ;)

Sjuk idag, som jag redan skrivit. När man är sjuk så sitter man ju inte direkt i jeans, en "normal" tröja och sminkad? Iallafall inte jag.
Nellie (min hund) har nyss tvingat ut mig på en promenad i rosa mjukisdräkt med skabbigt hår.. ;) Men nöden har ju ingen lag.

Nu sitter jag och tittar lite på tv, top model 4 snart. Tänkte gå och köpa lite choklad, glass eller nåt till top model, men idag har vi byggare här (dom är fortfarande inte helt klara i badrummet ..) så jag kan inte lämna nellie tillsammans med dom. Igår hittade jag henne i badrummet med viftande svans där några killar satt och jobbade. Hon fattade ju inte alls att hon störde ^^ Såg ganska roligt ut när jag hittade henne ;)
Nu ligger hon här bredvid mig och snarkar, min sötnoos.

Men så fort byggkillarna har gått ska jag pallra mig ut och köpa lite gottis :) Jag är ju ändå sjuk.


Update: Äntligen har dom gått ! Helt perfekt, tio minuter kvar till top model. Nu ska jag sticka och köpa lite choklad :) Hörs sen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0