Plugg

Dem dagarna då man är sjuk är egentligen "perfekta" för att plugga på. Om man inte har 40 graders feber eller om man kräks eller så såklart. Men nu som jag som har ont i huvudet, och lite feber också tror jag, kan ju göra läxor ;) Iallafall någon timme..

Så jag har ett stort prov i geografi och europas historia på fredag så jag ska sätta mig och plugga lite nu.
Dock är det svårt att slita sig från allt, datorn, tv:n, nellie osv. ;) Ska försöka slita mig från HSM nu, Älskar "barnsliga" filmer som high school musical, bert, eva och adam osv!

Bjuder också på en bild på min underbart söta vovve nellie, cavalier king charles spaniel på 1,5 år :)
Min söööööötnos !


Bilden togs i somras i vår gamla trädgård <3

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallådär! :)

Vad ska du hitta på idag? ♥

2009-09-09 @ 13:36:38
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: CISSI

Jättesöt hund ♥

2009-09-26 @ 10:55:12
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0