Plugg

Jag tänkte ge mitt hår en rejäl kur idag ;) En lång inpackning.
Jag använder Respons - schampo, balsam och inpackning. Jag tycker det är det bästa, billiga serien.
Såhär använder du inpackningen bäst, det är väldigt enkelt.

1 . Börja med att tvätta håret noga med schampo. Schampo öppnar hårstrået.
2 . Använd inpackningen så länge som du vill.
3 . Avsluta med balsam. Balsam stänger strået igen.
Så nu ska jag gå och göra en inpackning och ha den i medans jag pluggar till ett matteprov nästa vecka =)
Skriver mer sen!
Såhär ser respons ut.
Finns i bruna också, och dom är för torrt hår. Men dom rosa luktar mycket godare ;-)
Men inpackningen luktar skit , haha ! Tur att man ska ha balsam igen efterråt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg !



Bevaka varandra via bloglovin?



Btw. ta gärna en titt i min blogg me.



Kram:)

2009-09-27 @ 14:38:54
URL: http://teddiebeari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0