Plattänger

Vi börjar direkt med en tips jag har!

Min kompis Anna fick en ny plattång och jag provade den, helt grymt bra!


OBH nordica, björn axén.
Den kostar ca 600-700 kronor, går upp i 200 grader (tror jag om jag inte minns fel..) och är också väldigt lätt att göra lockar med.

Jag har en annan från OBH nordica (inte björn axén) som också är ganska bra. Värms upp på ca 45 sek, 200 grader med keramiska plattor som sliter mindre på håret. Den är väldig liten, väldigt praktisk för oss med ganska kort hår, jobbigt att platta långt hår i och med att den är så liten.

Jag är riktigt sugen på den björn axén jag visade där uppe, grymt bra! =) Rekomenderas verkligen.
Men om det är något jag vill ha så är det en locktång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0