Kom nyss hem!

Kom precis hem från stan! :) Varit där med Elin och Felicia ju, och vi gick på bio! Vi kom in i stan vid halv fyra så kom vi på att affärerna stängde vid fyra (smaart) så vi satte oss på Wayne's och fikade (världens godaste brownie och varm choklad!!) och sen ville vi inte hem, så vi tog snabbt tåget hem till mig, hämtade biobiljetter så bjöd jag dom på bio =) Bara för att dom är så söta <3
Men innan affärerna stängde sprang (bokstavligen) vi till H&M, så hittade jag denna tröjan, provade och köpte! Köpte också ett puder. Sen fick jag 50 kronor rabatt tack vare gratis-fashion, den enda gratissidan som funkar tycker jag!! Och jag är sjukt nära på att få ett till presentkort :) Asbra!
Här är iallafall asdåliga bilder på tröjan, huur gosig som helst. Haft på mig den hela kvällen =)
Dålig bild, i know :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0