I'M BACK !

Äntligen har vi internet , och jag kan blogga igen :)
Jag har ju flyttat, därför har jag inte kunnat blogga som vanligt. Och nu bor jag i mitt nya hus, och trivs asbra! Dom är nästan helt klara med allt i huset (renoveringen , som blev försenad) och jag har nästan gjort färdigt mitt rum med möbler och sånt. Jag som trodde här skulle stå kartonger i åååår.

Men nu när jag inte har bloggat har jag ju flyttat, varit massor med kompisar, tittat på mycket film, och sen har jag varit på lundakalaset och sett Janet! Älskar henne, ni har säkert hört hennes låtar ; bla. heartache on the dance floor eller Let go. Asbra! :) Fick hennes autograf , men glömde tyvärr kameran hemma ...

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska säga .. inte 100 % att jag kommer ha kvar bloggen men "den som lever få se" ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0