Hår

Jag sitter och tänker och funderar på vilken frisyr jag vill ha. För ett tag sen, typ en månad sen, klippte jag av ca 12 cm av mitt hår. Det var väldigt skönt faktiskt, det var så sjukt slitet ändå. Nu har jag lite längre än till axlarna. Jag har tröttnat på att platta det varje dag utan vill ha det lite mer naturligt eller lite vågigt, som man får av en trippeltång tex.
Jag har tvekat fram och tillbaka; ska man ha blondt, brunt, lugg, kort, långt, rakt, lockigt, uppklippt, snelugg? Jag vet inte!!
Men jag tror det blir min naturliga hårfärg nu och sen spara ut håret.
När man sparar ut håret så tycker jag det viktigaste är att man fortfarande klipper sig då och då och inte bara låter det växa. För annars blir det så slitet så man ändå får klippa av allt. Sen också att köpa riktigt bra shampon och balsam. Jag ska tex. köpa denna serien nu när det blir vinter och det sliter extra mycket på håret!

Kostar 500 kr hos bangerhead.se, och dem ska vara jättebra! =)

Svar till Tilda: Tilda dom förpackningarna är repair-produkter men det finns i samma serie för lockigt hår. Det finns för färgat hår, glanslöst osv. oxå! :)
De här är tex. för lockigt hår:
-Tildas kommentar kan ni läsa i kommentarsfältet till detta inlägget-

Kommentarer
Postat av: Tilda

öö.. de e för lockigt hår just dom förpackningarna... ja har de!

2009-09-27 @ 09:46:57
Postat av: Anonym

Asså ja vet, im an expert!

2009-09-27 @ 15:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0