Gina Tricot västar

Längesen jag tittade in på Ginas hemsida, gud så mycket snyggt dom fått in! Vill bara shoppa direkt! Synd att jag inte har pengar bara.

Men jag fastnade särskilt för den svarta västen och jackan, så himla snygga! Undrar om västen finns kvar tills den tjugonde då barnbidraget kommer..? Hoppas kan man alltid göra.
Har västen fast med armar, alltså en kofta. Skitsköna och snygga är dom.
Den svarta skulle jag ha till blå jeansleggings och en vit tröja.


Västarna tror jag kostade 199 och jackan 499.
Måste köpa en jacka...


Kommentarer
Postat av: Moa S

måste kolla på den svarta västen idag, så jävla fin :)

2009-09-12 @ 11:29:53
URL: http://moasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0