Experimentet...!

Ni vet ju säkert att jag tänkte testa att ha wax i håret, borsta och se om det blev rakt, det funkade faktiskt för min kompis! Vill ni veta vad som hände med mitt hår? Inget alls. Det blev äckligt - fett, och inte rakt.
Usch!
Före
Det här är mitt helt "naturliga" hår. Har inte gjort något med det alls , bara borstat.
Usch säger jag bara! Skulle aldrig gå så här till tex. skolan! Aldrig ..


Wax!


Efter
Skitäckligt faktiskt, haha. Ser ni hur fett det ser ut?... usch.


Men prova hemma, vem vet - jag kanske bara hade ett dåligt wax? ;)
Om ni provar och lägger upp i er blogg så kan ni väl länka inlägget i en kommentar? Jag vill se! :-)
Nej, nu ska jag plugga matte.
Gud så tråkigt!

Kommentarer
Postat av: gissa:P

haha lilla fritz!<3

ja har typ världens bästa vax:P

2009-09-27 @ 20:12:23
Postat av: Lovisa Tekla Evelina♥

Okeej, :)

2009-09-27 @ 21:32:37
URL: http://fotopic.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHAHA då ska jag INTE testa!

2009-09-29 @ 08:54:29
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0