Bröllopklänningen!

Dålig update igen, i know. Inte säker på om jag ska fortsätta blogga bara.. :)
Jag har precis varit och köpt lite godis, fredag ju! Ska strax byta soffa och sätta mig med min godispåse (som är fylld med soda pops och m&m :) . Mysigt!
Tänkte visa min bröllopsklänning också, farbror gifter sig ju om en vecka!
(Klänningen blir inte mörkare där nere utan det är bara ljuset!) Och till den ska jag ha klackarna jag visade i förra inlägget och min blazer från JC !
Jc, 500 kr :)
Visar det på sen innan bröllopet!
Ändrade planer under inlägget! Ska möta upp min kompis Anna vid stationen och sen ska vi köpa pizza och gå hem till henne och titta på idol! Hörs senare =)

Kommentarer
Postat av: CISSI

Är blazern ny? Finns den kvar? S.J.U.K.T snygg.

2009-09-26 @ 10:53:28
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0