090908

Godmorgon bloggen ! Kommer lite smått börja blogga och snart kommer även min nya design upp!
Jag vaknade för en halvtimme sen, av mig själv. Sen trodde jag redan pappa hade väckt mig men att jag hade somnat om så jag fick lite panik och gick upp egentligen 40 minuter för tidigt ;)

Så nu ska jag snabbt hoppa in i duschen, tvätta håret, föna håret, platta håret, klä på mig och sen är jag redo för skolan! Skickades hem igår vid tolv-tiden för att jag var täppt i näsan, fast jag mådde helt bra? Det är väl svininfluensan dom är rädda för.. men jag är iallafall fullt frisk och idag börjar dansen igen!

Så jag bloggar efter skolan, innan jag ska sticka och träna :)
Massa kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0