Tomorrow....

Skulle publicerats igår kväll!

Nu är kalaset slut här, puh... jag fick ha stenkoll på Nellie så ingen skulle råka ha ihjäl henne.. Två små tjejer var också här och dom hängde efter mig hela tiden. Dem skulle måla i målarböcker, spela wii, kolla på 17 again med mig, äta godis och 1000 fler saker. Proppa nellie full med godis var också kul, nellie gillade det också. Fast hon kanske ångrar sin när hon ska bajsa sen, hahaha.... najs.
Imorgon ska jag in till stan med Sofia. Vi ska köpa målarböcker och nya tushpennor. Asså vet ni hur roligt det är att måla i målarböcker? I love it. Sen ska vi också fika lite med Elin, kommer bli jätteroligt!
Sofia kommer till mig halv tolv så ska vi ta tåget tillsammans till lund. Elin bor hos sin pappa i lund så henne träffar vi där ! =)
Nu ska jag kolla på mitt favoritprogram, Ensam mamma söker, och Wallander - One step behind. Tycker faktiskt dom engelska wallander är riktigt bra, vissa tycker ju dom är sämre.
Men vi ses senare, har faktiskt riktig lust att blogga nu ;)

Kommentarer
Postat av: soki♥

yay målar böcker!!!!<3

2009-10-26 @ 10:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0