Städar rummet

Asså jag skämtar inte, jag har städat i typ tre timmar! Det var riktigt skabbigt , mitt rum alltså. Kläder över hela golvet osv. Men nu är det riktigt rent, har till och med dammsugit , höhö.

På onsdag kommer min kusin Jonna (hon är lika gammal som mig =) och hennes mamma ner hit till skåne. Ska bli riktigt kul! :) Vi ska göra massor av grejer dom dagarna dom är här. Åka gocart i Malmö, äta på frukostbuffé (skiiiitgott!), gå på bio och massa mer. Längtar!

Men nu ska jag finslipa lite på rummet, damma hehe, och sen så bara slappa. Lite senare ska min lillebror ha barnkalas så då får man väl iallafall klä på sig riktiga kläder, men annars har jag bara tänkt ligga i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0