När man går ut skabbig får man skylla sig själv

Nellie (min lilla vovve) stod vid ytterdörren och var jättekissig, och jag är den enda som är hemma så jag mååste gå ut med henne. Jag sitter i mjukisbyxor och skabbig tröja men hon är akut-kissnödig, nöden har ingen lag.
Så jag tänkte att "en söndag, klockan elva, det är jättedåligt väder - vem är ute?" , så jag sket i att byta om utan gick ut. Utanför dörren möter jag massor med människor, mest grannar. Alla ska hälsa på nellie och prata lite, och sen under hela promenader går jag förbi folk...
Undrar vad dom tror om mig nu.
Lilla Nellie i somras <3 Sötnos, nu ligger hon här och sover i mitt knä =)
Nu : Dags för storstädning på rummet! (det behöööövs kan jag säga!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0