Mysteriet på Greveholm

Blev en hemma-myskväll! Hehe. Jag är såå sugen på att se Mysteriet på Greveholm så gissa vad jag ska göra? ;) Kolla på det såklart! Har oxå "another cinderella story" på datorn så den ska jag nog oxå kolla lite på. Älskar barnsliga filmer, julkalendar är bäst. Mysteriet på Greveholm, Kaspar i Nudådalen, Pelle Svanslös, Julens hjältar, Ronny & Julia, Dieselråttor och sjömansmöss, dom är bäääst!! Love them.

Så nu ska jag gå upp och kolla på dom. Vi hörs mer imorgon!
Jag vet inte hur det blir med uppdateringen när min kusin är här, kan bli dåligt med det. Men så får det vara ibland, första gången hon är mitt  nya hus ju, och vi ses bara några få gånger per år eftersom hon nästan bor i stockholm! =)

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0