My night

+
(bilder från google)

Min kväll består av datorn, godis och cola , liggandes i soffan. The way I like it! =)
Tänkte blogga lite nu, har ändå inga andra planer för kvällen.
Idag har jag varit först med Anna, sen Elin och nu Anna igen. Jag och Anna gick en promenad, på 4 km . Riktigt skönt! Och sen gick vi till en rastgård i närheten och släppte nellie så hon fick springa av sig lite. Sen kom Elin till mig en snabbis, och vi bakade typ blablabla cookies, något sånt haha. Enorma kakor med chokladbitar i , typ sånna man kan köpa på 7/11.
Sen så ringde jag Anna för en timme sen så gick vi en promenad till, på en halvtimme.
Skönt att ha gått mycket idag, kanske sådär 5-6 km!?
Och man märker verkligen att det är höst nu, snart vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0