Mitt hår genom tiderna

Höhö, jag har haft många misslyckade frisyrer!
Här är lite olika frisyrer och hårfärger jag har haft...
Såhär såg jag ut 2007. Jag hade min naturliga hårfärg (fast egentligen hade jag blondare, men bilden visar inte det) och ganska kort. Och sen så hade jag en liten fjortis-period då jag köpte foundation på ***** och tog allt över ögonbrynen så dom blev orangea... inte snyggt !


Lugg i början på 2008 - vadå dåligt klippt?


Sen nån gång efter sommaren 2008 så fick jag ett ryck och färgade mitt hår brunt..
(bild innan eller efter sommaren tror jag)
(Bilden är från i somras när jag målade om mitt nya rum, flyttade sen veckan efter sommarlovet var slut och där bor jag nu! =) Sen under sommaren 2009 blektes mitt hår till min nästan naturliga hårfärg och jag hade längre hår än någonsin (förutom när jag var typ sex år och hade skitblondt hår ner till rumpan!)!
Det här är oxå mina naturliga lockar.


(Jag vet att håret ser ojämnt ut på bilden, men det är det inte irl)
Sen så var mitt långa hår så slitet efter sommaren + att jag plattade det nästan varje dag utan värmeskydd så jag klippte av skitet, typ 15 cm. Skööönt!
Men nu ska jag ha lång hår igen! =)

Kommentarer
Postat av: Tilda

Fjortis period!! hahaXD

2009-10-09 @ 21:16:28
URL: http://blomsterknopp.blogg.se/
Postat av: Nisa

Den sista bilden är jätte fin !! :D

2009-10-10 @ 14:00:58
URL: http://nisai.blogg.se/
Postat av: camilla

du är jätte söt nu=)

2009-10-10 @ 17:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0