Matrix schampo/balsam!

Är du också trött på alla schampon som finns i mataffären och inte funkar? Jag är! Tänkte nu beställa något bra.
Blir nog att beställa dessa snart! :) Matrix schampo och balsam!
Kostar 99 kr /st hos bangerhead, kostar egentligen 150 kr /st .
(om jag beställer dom så ska jag göra ett inlägg med mer om dom, om dom var bra, betyg osv ! =)


Update: Hittade ett annat schampo/balsam! Lite billigare, 79 kr st, och verkar bra. Dessutom innehåller den nästan dubbelt så mycket som matrix-schampot!
XL classic, schampo och balsam - 158 kr för båda! =) Värt att testa iallafall.
Men jag ska satsa på en riktigt bra inpackning i vinter, inga torra vinterhår här inte! ;)
179 kr!
Även dessa tre finns hos Bangerhead (länk där uppe).


Kommentarer
Postat av: elin

Jag hade matrix innan, gjorde inget bra alls för mitt hår!

Det blev fett dirr och det var helt strävt.

Funkade iallafall inte på mitt hår...

2009-10-10 @ 21:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0