Mammas pojkar!

Kom nyss hem och tänkte nu titta på mammas pojkar! Orkar verkligen inte ladda in bilderna från ikväll men dom kommer imorgon, promise!!
Kom på att ni kanske inte vet så mycket om mig egentligen så jag skriver en liten lista.

1. Namn? - Frida

2. Exakt ålder? - Fyller 14 den 10 december

3. Vart bor du? - Utanför Lund!

4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa, lillebror och hund

5. Husdjur? Nellie

6. Färg på ditt hus? - Typ grått, lite lilaaktigt men vi ska snart måla om.

7. När är du född? - 10 december 1995

8. Klass? - 8c

9. Vilket år tar du studenten? - 2013 eller 2014 , orkar inte räkna haha

10. Något jobb? Nej

11. När gick du upp i morse? - 07.45 höhö

12. När ska du sova ikväll? - Nio, jag är så himla trött!

13. Duschat idag? - Jao, två gånger

14. Kramat någon idag?- Jaa

15. Pussat någon idag? - Nellie? haha!

16. Vad har du ätit idag? - Allt möjligt ;)

17. Dagens klädsel? - Gråa mjukisbyxor, svart linne och vit Marwin-tröja , hade asbråttom i morse

18. Dagens smink? - inget! Varit osminkad i två dagar!

19. Dagens Hetnos? - Zac Efron!

20. Dagens roligaste? - Typ när jag va ute med Elin och Sofia =)

21. Har du många vänner? - nej, hellre få och nära :)

22. Hur många har du kysst? - privat, haha

23. Hur många har varit otrogna med dig? - ingen hoppas jag !

24. Vem pratade du med i telefon senast? - Elin

25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Ingen aning ..


FAVORIT:

26. Film? - I am legend

27. Låt? - Tik Tok, just nu

28. Mat? - Tacos!!

29. Dryck? - cola

30. Färg? - Rosa

31. Stad? - Stockholm!

32. Land? - Sverige , ofc

33. Ämne i skolan? - Typ idrott och slöjd. Men jag suger på idrott X)


SENASTE:

34. Personen du tänkte på? - Sofia <3

35. Gången du spydde? - typ aslänge sen

36. Gången du grät? - Någon vecka sen

37. Pizzan du åt? - längesen, gillar inte pizza

38. Gången du var i Göteborg? - Med mamma i somras, shopping..

39. Gången du var i Stockholm? - Förra sommaren =)

40. Gången du var full? - aldrig varit!

41. Gången du var hög? - Det har jag inte heller varit, haha

42. Personen som såg dig gråta? - Typ mamma

ANTINGEN ELLER:

43. Svart eller vitt? - svart

44. Hund eller katt? - Hund

45. Ut och festa eller hemma och mysa? - myyys :)

46. Tv-spel eller datorspel? - tvspel!

47. Hångla eller pussas? - hm..

48. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - inget

49. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad hoho

50. Big Brother eller Paradise Hotel? - inget ;P

51. Har du svart hår eller blont? - blont

52. Har du blåa ögon eller bruna? - blå-gröna

53. Choklad eller lakrits? - Choklad, helt klart!

54. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm!

55. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt

56. Coca cola eller fanta? - Cola

57. Pizza eller kebab? - Kebabpizza? ;)

58. Randigt eller prickigt? - randigt

59. Älska eller älskas? - både och

60. Leva eller dö? - leva

ANTAL:

61. Personer du älskar? - Typ familjen och vännerna? =)

63. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? -

64. Glassar du ätit på en dag? - 3-4 kanske ;)

65. Gånger du ätit kött? - Varje vecka

66. Gånger du haft minnesluckor? - Typ ingen?

67. Gånger du varit hög? - hahha, 0 ggr 

68.  Gånger ditt hjärta brustit? - noll gånger, fortfarande helt :)

VEM

69. Ska du träffa imorgon? - Klassen, familjen och säkert fler

70. Sjöng du senast för? - Högt i köket nyss, min bror skrek att jag skulle sluta för han tittade på tv haha!

71. Hade du senast en msn konversation med? - ingen aning, aldrig inne på msn..

72. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen tror jag!

73. Förtjänar att dö? - ingen

VAD:

74. Gör dig glad? - mina vänner!

75. Gör dig ledsen? - vet inte...

76. Vad vill du helst göra nu? - kolla på mammas pojkar och sen sova! Astrött

77. Vill du ha nu? - Om någon skulle kommit med lite choklad, och sånna soda pops skulle jag bli glad iallafall :D

78. Önskar du dig i julklapp? - pengar, vita converse, plattång, presentkort.. typ.

79. Längtar du till? - min födelsedag, sen julafton och sen sommaren!

80. Ångrar du i ditt liv? - finns väl vissa saker.

81. Vad är det bästa i ditt liv just nu- vänner&familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0