Home!

Kom nyss hem från en jättemysig eftermiddag. Vi började på "jättekul" , leksaksaffären, där jag köpte en målarbok med Jordgubbslisa. Visar den senare! =)
Sen gick vi till Espresso House där vi satt med kakor och chai latte och skrattade och pratade massor, i typ 2 timmar! Sen så tog jag och Sofia tåget hem. Sen så gick vi direkt till gymmet som ligger väldigt nära oss och fråga vad det kostar osv. för att börja gymma. Vi fick ett prova-på kort gratis som räcker hela lov-veckan nu! =D Så vi blev asglada och nu ska det tränas alltså. Så vi ska dit imorgon och börja lite lätt, och sen träna minst en gång till. Min kusin kommer ju men hon är så himla seg på morgonen så jag kan säkert gymma en timme medans hon sover ;)

Nu har jag ringt Elin igen så hon kommer över så ska vi laga lite mat här. Och sen gå och köpa typ godis och någon dricka och sen bara chilla hela kvällen. Jag har brüno på datorn så kanske att vi ser den, den är ju så rolig!! =) Har ni inte sett den än så se den, den är galen (precis som jag).

Nu ska jag fortsätta med min målarbok , ni får se den senare. Den är verkligen supersöt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0