Grillat marschmellows!

Förlåt för jättedålig uppdatering idag, men jag prioriterar faktiskt mina vänner framför bloggen ;)

Vi fick ett ryck så efter skolan stack vi och köpte marabou random choklad och marschmellows (ursäkta min stavning, antar att den är fel) och sen så stack vi till mig igen, tände massa ljus, satte på "livet är underbart" och satt där med massa kuddar och grilla =) Mysigt!
Sofia, jag och Tilda "grillar", dom började bara brinna... haha. Smält choklad har vi oxå i en skål bredvid, så doppar man marsch mellowsen. Asgott!  (Okej, jag hatar marchmellows så jag grillar choklad istället!!)


Lilla Soki-sötnos! (Kallar sig Soki , eftersom hon älskar Foki, haha!)


Myys <3 Fast vi hade inte startat filmen här, haha



Visst är dom ändå liiite lika? Asså jag tycker det! Iaf om Foki ler, båda har ju tandställning =)
Det är typ Sofias idol, klippt in ansiktet i fokis... ;)<3 Gölligt !











Kommentarer
Postat av: soki♥

haha visst e vi lika^^

(fula bilder)

2009-10-07 @ 18:37:24
Postat av: fioki

hahahahahah ja dom är faktist lika :P



/fiffi

2009-10-07 @ 19:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0