Fixar mig

Har inget att göra så jag lägger in lite bilder från när jag fiiiiixa mig! =)
Använder dessa saker:
  • Mineralfoundation - Loreal's true match
  • Solpuder från HM, använder bara aslite (väldigt lätt att man ser ut som en fjortis) för att min foundation är för ljus.
  • Rouge från MakeupStore
  • Ögonfransböjare från HM
  • Mascara - Maybelline's define a lash. (andvänder sen Max factor's Masterpiece för att få volym)


Astråkigt att fixa sig när det är tyst, musik på högsta volym klockan nio gör grannarna glada! =)


Man får långa ögonfransar av Define A Lash. Fast detta var en dålig bild!


Såhär blev det.    Detta var den "normalaste" bilden jag kunde hitta med det färdiga resultatet, på alla andra bilder sjöng jag med så det var många konstiga miner på dom bilderna ;)

Efter bilden där uppe släppte jag ut håret, plattade det och satt på en mössa! :P
Nu ska jag klä på mig, svarta tights, svart-vitt linne (mönstrat från HM) och sen en vanlig svart kofta. På det blir det nog skinnjacka och vanliga svarta skor.
Inget som sticker ut idag!
Vi hörs när jag kommer hem, och då visar jag självklart min nya målarbok :D Så taggad, shit vad jag ska måla när jag kommer hem. Älskar målarböcker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0