Dagen i bilder (och videos) =)

Massa bilder från dagen!
Mötte upp Sofia på busshållplatsen! <3


Sen lite längre fram hoppade oxå Tilda på bussen! <3


Sen gick vi in på gamla City Livs (heter nu Candy's) och där har dom byggt om! Skiiiiitcoolt, det lyser runt godiset :D


Jag va på hugget ! (Hahahahha, åååå så ful bild!!)


Det lyyyyser runt äggen! Sen byter lysrören färg till grön, röd, rosa, gul och massa glada färger ! :D


Sen gick vi på café Point och drack smoothie. Skitgod, hallon/jordgubb!!


Hahahahah, söta tilda! Tilda tog chai latte, goooott :)


Sofia hade inget att dricka så hon drack stearin istället =) Gratis ju!!
*host...*


Pratade ! <3



Totalt fokuserad på matchen! Jag tror jag vann :D *host*
Sen gick vi in på GameStop (?) och spelade! Jag och tilda körde nåt fotbollsspel, och Sofia körde Guitar hero!




Fokuserad!! Hahahah, sötnos! ;)


VEM TOG DEN HÄR BILDEN? TILDAAAAAA !
Hahahah ;D


Höhöhöhö, vi är störda!!!
Nu ska jag fortsätta kolla på matchen, sverige-danmark ju ! =)

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag e sååå söööt!! HAHAH

2009-10-10 @ 21:14:19
URL: http://blomsterknopp.blogg.se/
Postat av: Anonym

bajsa på dig fritz!!

Ta bort alla 3 bilder på mig

2009-10-10 @ 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0