The cure

Lyssnar på "The cure" av Jordin Sparks, lyssnar "fortfarande" på hennes nya album! ;P Man hittar nya favoriter hela tiden.
The cure by Jordin Sparks

Idag; Vi hade debatt i skolan om olika energislag, det gick ganska bra tror jag. Okej iaf. Sen stack jag snabbt hem, åt och bytte om och mötte upp Sofia på gymmet direkt , as usual? Vi är så duktiga! ;)
Nej men vi körde vårt nya schema som personliga tränaren gav oss. Sen stack jag hem, gjorde mannagrynsgröt med hallonsylt, kanel och mjölk - jummie ;)
Sen nu har jag bara legat i soffan och nu tänkte jag gå och göra en kopp te och sen kolla på Bonde söker fru och sen oskyldigt dömd :)

Jag har kommit på en sak: Att nu tränar jag mycket - gymmar två gånger i veckan, springer tre ggr, idrott i skolan två ggr och sen så dansar jag en gång. Så mina dagar brukar se ut så att jag först går till skolan sen hem snabbt och byta om och sen träna, och sen är jag så "trött" när jag kommer hem så då brukar jag bara slappa , titta på tv och göra läxor. Jag hinner inte äta något onyttigt!! Innan gick jag hem, gjorde läxorna och typ låg i soffan hela dagarna. Självklart kompisar oxå men inte hela tiden. Nu är det liksom bara på kvällen jag äter men då är jag så hungrig efter både skola och träning så då äter jag mycket och sen är jag så mätt så jag inte äter massa goda saker som finns i kyl och skafferiet... ;)
Och jag lovar, bara för att jag skrev detta inlägget kommer jag gå direkt till kylen nu och äta något sött... hahaha ;) Typiskt mig...

Kommentarer
Postat av: lovisa

bra låt!:D



men man måste ju unna sig något gott;)

2009-11-15 @ 16:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0