Sjuk...

Ååå, fyy.
Igår så vaccinerade (stavas det så?) vår skola oss mot svininfluensan. Asså jag hatar sprutor men kände mig ändå ganska lugn och så. Sen när jag satt där först i kön med Anna så sa dom att vi skulle gå in så började jag darra jättemycket och det kändes som om jag skulle börja gråta. Jag bad om att få börja med sprutan så hon körde in den i armen och det gjorde inte så ont. Bara när dom sticker in den i armen... Sen var det annas tur och hon hade varit helt lugn men nu tog hon min hand , spände sig i hela kroppen och sa "det gör ont, det gör ont". Haha :P
Så idag har jag fått biverkningar och ligger hemma med feber, frossa, illamående och har skitont i armen haha ;)
Missar en viktig debatt om ett arbete vi har haft i flera veckor så det känns lite irriterande.
Men jag har inte bloggat på typ 1,5 vecka, har varit med min kusin hela tiden. Vi shoppade en av dagarna, så jag visar det när jag orkar.
Nu ska jag kolla på film, seee yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0