Så mycket offrar jag för ett choklad

Jag tittade i kylen, men vi hade inget gott hemma. Så på två sekunder bytte jag från mjukisdress till mjukisbyxor (det känns liiite bättre att gå ut i det..?). Igårkväll körde jag på lockade toppar med lite sotade ögon, så topparna i håret stod åt alla håll och mina ögon var fortfarande mörka efter sminket jag inte fick bort i går kväll. Men jag var såå sugen så jag tog på mig uggs och jackan och cyklade. Hoppades att jag inte skulle möta någon, liksom vem är ute en regning söndag halv tolv..? Några stycken.. ;) Men jag överlevde iallafall, även om han i affären tittade konstigt så sitter jag nu här med mitt choklad =) Helt klart värt det.

Nu ska jag hitta någon bra film att kolla på , myyys.
Senare när familjen kommer hem ska jag och Pappa till zoogiganten (asstor djuraffär), köper akvarium på fredag!! Taggad ;) Så vi ska kolla lite.

Ha en skön söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0