Nya tröjor och strumpor!

Kom hem vid fem från stan! Varit lite off idag men jag stack ändå och kände mig helt borta haha. Trött kanske.
Vi köpte iaf en liten födelsedagspresent till felicia, eftersom hon blir en liten fjortis på fredag ;) Kan inte skriva vad det är här för hon läser min blogg men det är väldigt kreativt måste jag säga och ni kommer få se sen när hon vet vad det är. :P
I stan köpte jag iallafall mörkgråa, stickade knästrumpor med rosetter på där uppe. Assnygga att ha ovanpå tights tex! Sen när jag kom hem så rensade pappa garderoben så jag fick två luvtröjor, assköna. Typ ludd innuti. Storlek XXL men är jättesmå i storlekarna så den är typ som en L/M :) En svart och en brun, den bruna blir väldigt snygg till mina ljusbruna fake-uggs !
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och bara chilla hela kvällen. Känns som helgen redan är slut... Aja =)

Kommentarer
Postat av: fiffi

är den liten som en magnet eller liten som en rockring ? XP

HAHAHAHAHAHAHA ja du frida jag är nog din största läsare. ska nog tattoera in "I<3FridaYouKnow.blogg.se!!!!!" :D

hoho

2009-11-07 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0