Nya hörlurar!

Köpt lite nya saker som jag ska visa i bloggen , förr eller senare. Men idag åkte jag iallafall iväg med mamma för att köpa hörlurar. Har inga som funkar till min iPod!
Jag har jättesvårt att koncentrera mig i skolan när alla pratar så jag får ha musik på lektionerna och dom här hörlurarna stänger verkligen ute ljudet. Jag satt och lyssnade och plötsligt började det susa, väldigt lågt. Jag bara "Åååå, inte dom nya hörlurarna!!!!", trodde dom hade gått sönder. Men sen tog jag av mig dom och så kom jag på att pappa dammsög, hahaha! ;) Så dom stänger ute ljud väldigt bra, hör inte om någon pratar med mig... :)
Med detta firade jag med att lägga in massor av ny musik i iPoden så jag har mycket att lyssna på. Just nu går Britney spears single-collection album i lurarna. Kommit på att jag inte gillar henne så mycket.
Dom är iallafall Sony-hörlurar, kostade 300 kr och hittades på Media Markt.

Idag har jag gymmat med Sofia! Det går riktigt bra nu alltså ;) På måndag ska vi träffa en instruktör som ska visa oss alla maskiner osv. Men idag körde jag ca 45 min kondition/mage och sen 15 minuter armar. Jag körde ett program där jag skulle förbränna 100 calorier genom att gå i en halvtimme. Bara att jag pausa var femte minut och gjorde 30 situps, haha. Vet inte om det är bra, men men... får fråga instruktören hur vi ska göra.
Nu ska jag gå och dö så vi hörs =) Höhö...


Update: Juste, påtal om S.O.S let the music play (som jag visade ett inlägg under) . Jordin Spark's nya album är asbra!!! Köp det, helt galet bra låtar och helt annorlunda från hennes tidigare. Tatoo, No air och dessa låtarna går inte att jämföra med dessa... oh sån skillnad!! =)
Särskillt Let it rain och SOS - let the music play är bäst! Åh, asså.... amazing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0