Ny jacka och ....!

Åkte till Nova Lund (shoppingcenter) med pa efter att vi ätit för att leta efter en ny vinterjacka. Hittade en röd, lång modell, assnygg! Visar kanske imorgon om jag hinner :)  Jackan hittade jag iaf på Stadium och kostade 1299 kr.
Sen ni vet sånna här "stånd" där dom säljer abonnemang osv.? Det kom iaf fram en kille från telenor till pappa och dom började prata om pappas abonnemang. Han lyckades och pappa tecknade nytt abonnemang och fick en mobil på köpet. Och gissa vem som fick den mobilen? JAAAG !
Jag har varit utan mobil i över ett år eftersom jag tappade bort min förra och aldrig hittade den och sen orkade jag aldrig köpa en ny och tyckte det fanns roligare saker att önska mig i födelsedagspresent än en mobil. Så jag har delat mobil med mamma hur länge som helst.
Nu har jag äntligen en mobil, som bara jag använder. Den är inte världens bästa men när han i ståndet föreslog en bättre, Samsung med touch, så blev han väldigt chockad när han sa att jag hellre tog den billigare (och dåligare). Han sa oxå att han önskade att alla ungdomar var som jag, hahaha!
Jag vill inte betala mer ifall jag skulle tappa bort den här oxå. Orkar inte med nåt kompliserat utan jag vill bara smsa!! Så nu har jag en mobil =)
Äntligen, tack gode gud hahaha!

Kommentarer
Postat av: steffi

letar efter en ny snygg jacka, den jackan du beskriver låter nice:) kanske du kan lägga upp en bild:D

2009-11-15 @ 09:49:50
Postat av: lovisa

låter fin.

2009-11-15 @ 17:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0