New clothes!

Tänkte visa några av grejerna jag köpt under lovet =) Har inte så mycket tid på mig så jag hinner bara visa bilderna.
Mörkblåa jeans, 299 kr på Bik Bok ! (så dåligt ljus så dom blev typ svarta på bilden)
Ser ut såhär typ till färgen. Äcklig spegel och glad hund i bakgrunden ;)
Ser ut som typ värsta kängorna men det är lite... mer sneakers ;) Visar dom på någon dag :)
Köpte en lite tjejigare "försvarets hudsalva", aaasbra för läpparna!!! =) Jag hade så torra läppar så dom sprack när jag log, men nu är dom mycket mjukare - efter bara en användning! Vinterns måste!

Nu ska jag äta och sen börja fixa mig för Buzz-kväll (tvspel) hos felicia =)

Kommentarer
Postat av: fiffi

haha är det din fina salva som kastar lepsyl i väggen ? XD

hahahahahaha

vi spelade inte så mycket buzz men men ...

:)

2009-11-06 @ 23:00:12
Postat av: soki♥

hahah försvarets hud salva ♥

2009-11-07 @ 08:36:46
Postat av: steffi

snygga byxor (har lika dana^^

2009-11-07 @ 08:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0