Inget att blogga om ;)

Det är därför jag inte bloggat på några dagar, vet inte vad jag ska skriva..
Kanske ska ta tummen ur röven och fota min jacka, fick ju en kommentar om det =) Får leta upp kameran och minneskortet och fota imorgon!
Sitter här iallafall med en kopp vaniljté (favorit!! såå gott :) och några after eight. Och tittar såklart på Mammas Pojkar. När det är slut ska jag flytta upp en våning och lägga mig på soffan nr. 2 med täcket och kolla på Glee. Så får resten av familjen kolla på den sketna handbollsmatchen ;)
Imorgon ska jag, Sofia, Tilda och Anna cykla till en zooaffär i närheten av där vi bor :) Jag ska köpa ett akvarium (inte imorgon, imorgon ska vi bara kolla) och Tilda en hamster. Nu låter det säkert som värsta nördarna men hahaha ;) Vi är små nördar! Vi har flyttat vår slöjd som vi har på fredagar till håltimmen som vi har på torsdagar istället så vi slutar halv tolv varje fredag, perfect!
Senare imorgon blir det också någon form av bak/mys med tjejerna från klassen och sen gymmet med Sofia. Jag och Sofia har kommit igång ordentligt med gymmet nu och imorgon är den sista teknikveckan, sen får vi börjaa öka vikterna och så =) Äntligen! Börjar bli tråkigt att bara få köra med 10-kilos vikter ;)
Vi hörs imorgon, då ska ni få se min jacka! =)

Kommentarer
Postat av: steffi

ja jackan=)

vanilj tee va mysigt men min personliga favorit måste nog vara earl grey:)

2009-11-21 @ 11:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0