Barnvakt och massa mys :)

gg ska strax börja duka upp här med lite ljus ;) Inte likt mig. Men jag ska vara "barnvakt" till min förra granne.Vi har varit jätte"tighta", träffats varje dag sen hon föddes. Men när jag flyttade ses vi kanske bara någon gång i månaden så man får mysa lite extra varje gång vi ses! ♥
Men jag har iallafall bakat kladdkaka och köpt grädde och glass. Pratade med henne i telefon innan och hon sa att hon skulle ta med sig den "nyaste tingelingfilmen" ;) Hon får sitta med mina hörlurar i datorn medans jag tittar på top model, höhö ♥

Men jag ska bara skörda på farmville (ingen har väl missat facebook spelet? Jag är i level 36!!) och sen vispa grädde =) Updaterar kanske innan jag går och lägger mig, och med någon bild från kvällen kanske =)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0