Vad har jag nu beställt..?

En lila, mysig, mjukisdress som kommer en vecka innan jul, perfekt! ♥ Det billiga priset är ju ett extra +.


Byxorna kostade bara 98 kr och tröjan 149 kr! Min förra babyrosa mjukidress kostade 500 kronor tillsammans från gina tricot, denna hälften så mycket och den här är mycket mjukare.
Detta är verkligen prisvärt för jag har använt min rosa mjukisdress varje dag (med undantag för dem dagarna jag har tvättat den, för det har jag faktiskt! ;) och nu är den rejält sliten och har fläckar som inte går bort. Så den här blir en perfekt liten julklapp till mig själv, från mig själv ♥

(säger såklart till i bloggen när den kommer och visar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0