Shoppat!!

Det var så grymt längesen jag shoppade senast så idag drog jag ut Anna på en heldags-shopping-tur =) Riktigt roligt faktiskt (även om anna ska gå in i varenda sketna affär hon ser, tex. "ris&curry", en affär där man inte kan andas, seriöst, för det luktar så mycket curry. Varorna i hela affären har dessutom gått ut för länge sen..)
Det kändes som om jag bara shoppade och shoppade och att pengarna aldrig tog slut , men nu när jag kom hem så blev det inte så mycket. Men jag är nöjd!! =)

Tänkte visa bilder på det jag köpte, kanske ingen som är intresserad men ändå.. ;)



Shampo och Balsam, 39 kr /st på Kicks (rea).  Jag har aldrig provat det här märket så jag vet inte om det är bra men Anna hade testat det och tyckte det var jättebra så vi får se =) Jag klippte mig igår och håret blev så mjukt och oslitet så jag vill hålla det så fräsht ;)
Dumpar fructis (även om det mörkgröna är såå mycket bättre än det ljusgröna)



Kam från HM, 19 kr. Skrubbvante från Tiger, 10 kr.
Alla mina kammar har försvunnit så jag köpte en ny, bra att ha liksom =) Vanten är "mjuk" för att va skrubbvante så jag tänkte ha den som peeling till ansiktet.


Klämma och Nattkräm från Kicks, 25 och 85 kr. Letade seriöst hela dagen efter en "frisörklämma" , ni vet sånna dom sätter i håret när dom ska klippa vissa delar!? Jag vill ha en sån när jag plattar håret men hittade ingen. Detta vad det närmaste jag kunde hitta :P   Nattkrämen har jag provat innan och den är suuper! Huden blir mjuk som en beeebis ;)


Shine spray från HM, 29 kr. Provade den nu när jag kom hem och det verkar som den funkar faktiskt =) Köpte en liten för att se om det blir någon skillnad.

Köpte också mat, godis, rosa rakhyvlar osv. ;) Också lite julklappar till mamma och pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0