Decemberbebis, vad tänkte jag med?

Hm, behåller den här bloggen tills jag fixat en annan, vilket blir snart! =)
Fick ett sms i skolan att mjukisdressen kommit till en affär i närheten, mamma får hämta ut paketet för jag är inte 16 så hon ska göra det sen! Visar den ikväll!

Förren kom det snö idag! Eller det snöade asmycket igår också men idag la det sig. Jag och Anna var på väg hem, hade följe med två killar från klassen så mulade vi dom! Det blev lite snöbollskrig, dom jagade anna och mulade henne sen hahaha!

Nu ska jag läsa och dricka varm choklad, börjar bli lite sjuk så jag ska ta det lugnt nu.
see you later , pussar !

Kommentarer
Postat av: elin frisk

Frida !

Vem hade ni följe med? :)

Smsa det

2009-12-16 @ 17:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0