"Dagens outfit"

Måste jag säga att jag hatar ordet "dagens outfit" ? Usch ;)
Men idag har jag iallfall på mig det hära.



Skjorta, svart linne under och svarta tights från Gina Tricot. Stickade knästrumpor från Indiska! Mycket skönt och söndagsmysigt, svårt att förklara den känslan ;)

Nu kom en kall liten vovve som precis varit ute och la sig i mitt knä, hon är så mysig min lilla plutt ♥

Hon ska få en ny sele i julklapp! Hon älskar att öppna paket (kan säga att hon hjälpte mig på min födelsedag, fick ju knappt öppna något själv;) och leka med alla snören. I år ska hon med till farmor och farfar som bor åtta timmar här ifrån. Kommer bli jobbigt i bilen för hon vill inte sitta i sin bilbur utan hellre kräla i baksätet ;) Sötnos♥

Förresten, är det baara jag som har konstiga namn på sitt husdjur? Dusseponken, pellsipup och nellipellipuus är vanliga namn som jag brukar säga till nellie, hon reagerar på alla tre också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0